Hoe kom ik van deze berichten van 1008 af? (aub snel hulp!!!)

Voor sms2tweet moest ik mij aanmelden (wat overigens gratis was).

Vervolgens zou ik een tweet sturen via sms. Hiervoor moet je vóór de sms "TWEET" zetten. Dit was ik echter vergeten . Ineens kreeg ik een sms van ene Marga die (natuurlijk) van zo'n seks lijn is of iets dergelijks en mij vraagt naar mijn naam, en dat ze nu toch wel heel nieuwsgierig is naar mij etc. Ondertussen al 5 smsjes. Niet opgereageerd want dit kon niet.
Elke keer dat ik op beantwoorden deed, kreeg ik een sms terug " Beste SMS-er. Wij konden niets met uw bericht controleer of de juiste woordcombinatie gestuurd is en probeer opnieuw"

Ik krijg nu echt steeds smsjes en ben bang dat deze 'ontvangen berichtjes ' mij ook geld kosten.

Elke keer met 'ik ben nu toch wel benieuwd wie je bent. Waar woon je?" etc etc!

En ook via 1008sms.nl heb ik geprobeerd er vanaf te komen ; te vergeefs!!

Ik zit echt te balen als een stekker want ik zie wel aankomen dat mij dit dus vreselijk veel geld gaat kosten!!

Wie o wie kan mij SNEL helpen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
3.7K

Het beste antwoord

Www.smsafzeggen.nl? succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kan je het nummer niet blokkeren in je telefoon?

en de website helpt ook niet, ook niet als je help smst naar 1008. Want op de website staat duidelijke uitleg hoe je eraf komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet mogelijk om de klantenservice de zender van deze smsjes te laten blokkeren? Ff bellen....

PS - Nooit in zee gaan met sms diensten. Een grotere maffia is er niet...

Toegevoegd na 8 minuten:
Net een site gevonden... http://www.sms1008.nl/ Good luck!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja alleen dit is geen dienst verder.. alleen uitgaand van mijzelf. Ik heb ZELF de fout gemaakt om vergeten "TWEET" vóór mijn sms te zetten.
Hierdoor is die perongeluk naar de verkeerde service gegaan ... die mij waarschijnlijk WEL geld kost :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je een 1008 service nummer laten blokkeren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even bellen naar de klantenservice van je telefonieprovider...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens... Wat van belang is, is het nummer dat je smst niet wat erin staat. Het klinkt in ieder geval dubieus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al gedaan.. . ze kunnen me niet helpen. Ik moest naar http://www.smsdienstregister.nl maar ook daar kan ik niks mee. nu moet ik 3 dagen van ze wachten.
Het nummer 1008 wordt voor meerdere diensten gebruikt.

Het ligt eraan waarmee je de sms start waar deze eindigt. Zonder TWEET ervoor eindigt deze dus in de seksindustrie.

Probeer eens stop naar 1008 te smsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is het eerste gedeelte van de tekst van de tweet waarbij het foutgegaan is een codewoord bij 1008. Misschien ook nog gevolgd door het woord 'AAN'. Wanneer je nog weet welke tekst je hebt getweet zou je kunnen proberen deze tekst naar 1008 te sms'en gevolgd door het woord'UIT' wat de standaard stop-code lijkt te zijn bij 1008.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel dit nummer

Succes.!

Werkt goed...

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.goeievraag.nl/vraag/vast-sms-abo-dienst.28089
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je contact opnemen via de website van :
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is wat ik kon vinden met het nummer 1008:

Rasportin Verenigingssms
Dienst toegevoegd op 10-09-2009
Dienst laatst gewijzigd op 10-09-2009
Status: Ok
gewijzigd op 10-09-2009
Contactgegevens organisatie
Geen logo
Rasportin B.V.
Website bezoeken
Stuur e-mailbericht
Bekijk alle diensten van Rasportin B.V.

Afmelden van 1008, Rasportin Verenigingssms smsdienst
Shortcode 1008
Keyword ZET UITSLAG
Aanmelden ZET UITSLAG AAN

Afmelden ZET UITSLAG UIT
Helpcode ZET UITSLAG HELP
Kosten p.o.b. € 0,55
Kosten p.o.b. administratief € 0,25
Aantal berichten 2 per week

Het is mogelijk u direct af te melden voor alle sms-diensten van 1008 bij sms1008.Via Rasportin verenigingssms ben je altijd op de hoogte van de wedstrijden van je favoriete team. Per week ontvang je 2 smsjes, een met de wedstrijdinformatie, en na de wedstrijd de uitslag!

http://www.smsafmelden.info/smsdiensten/1008/rasportin_verenigingssms.html