Hoe moet je de wallpaper op je homescreen veranderen op de iphone?

Ik heb winterboard al gedownload maar als ik dan bij een plaatje op 'gebruik als achtergrond' klik dan komt die automatisch op het lockscreen maar ik wil de afbeelding eigenlijk als achtergrond op het homescreen ( dus achter de apps). Heeft iemand toevallig enig idee hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik kan op mijn iphone kiezen of ik hem wil instellen als lockscreen of als homescreen. Als het niet lukt bij het plaatje zelf en gebruik als achtergrond moet je het even proberen bij instellingen.. Ik zou het graag voor je na willen kijken nu maar mijnde is leeg en heb geen lader mee sorry:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer jij een foto selecteert word er gevraagd of je de foto als achtergrond of als beginscherm wilt. Het beginscherm is achtergrond "achter de App's"
Stukje cake dus;-)