Elke maand staat er op mijn factuur voor mijn telefoon onbekende afschrijvingen, voor 3,72 per week. Hoe kom ik te weten waar dat vandaan komt?

Goed mogelijk dat ik door het kijken van porno (lol) iets heb aangezet, lidmaatschap ofzo. Maar hoe kom ik er achter wat het is, en belangrijker, hoe zet ik het in godsnaam weer uit!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben er inmiddels achter dat het niet door porno komt, en dat heel veel mensen het hebben. Op de specificatie staat alleen FTMSC, met een bedrag van 3,72 per week. Hellup!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
viespeuk :)
niko
11 jaar geleden
https://www.google.nl/#hl=nl&gs_nf=3&tok=j1Gqmk19dRPM8klf8nH5QQ&cp=5&gs_id=5j&xhr=t&q=FTMSC&pf=p&output=search&sclient=psy-ab&oq=FTMSC&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=6eb5eda15bdca145&bpcl=3 kijk hier eens
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoveel mensen worden dus opgelicht echt abnormaal. Ik heb via tmobile alle internetbetalingen geblokkeerd, maybe dat dat helpt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
https://forum.t-mobile.nl/tags/ftmsc/ kijk je bent in ieder geval niet de enige

Het beste antwoord

"Als je op de factuur Diensten mobiel internet tegenkomt is er een dienst afgenomen die mobiel wordt betaald, kort weg genoemd FTMSC. Een eventuele aangemelde dienst kun je zelf nakijken en afmelden via www.mijnmobielebetalingen.nl. "

"Wanneer je het niet eens bent met de kosten die hiervoor in rekening zijn gebracht dan kun je het meldingsformulier invullen en opsturen naar het adres dat erop vermeld staat. Het is ook mogelijk om een e-mail te sturen naar T-Mobile Klantenservice via het webformulier. Je kunt het formulier invullen en opslaan en vervolgens als bijlage meesturen. Vergeet niet om een kopie van een geldig legitimatiebewijs mee te sturen. Binnen 10 werkdagen wordt er contact met je opgenomen."

copy paste van zie bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Specificatie van je provider opvragen. Daar staat ALLES op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doorhet kijken van pornofilms moet je bellen,
dat kost geld. als je geen porno meer kijkt, dan gaat het vanzelf uit.
(ik snap dat je porno leuk vind!!!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben er inmiddels achter dat het niet door porno komt, en dat heel veel mensen het hebben. Op de specificatie staat alleen FTMSC, met een bedrag van 3,72 per week. Hellup!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=82081

deze bladzijde goed lezen,ik heb exact hetzelfde gehad,nu kan het niet meer

veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bel de klantenservice en vraag het na, die moeten haarfijn kunnen vertellen wat de codes op je factuur betekenen.