Dit telefoonnummer stond op mijn nummer melder 001045,wie weet waar deze vandaan komt?

Ik heb geprobeerd terug te bellen,maar het nummer was niet in gebruik was de mededeling,en ik kon nergens op het internet dit nummer terig vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
MissBiggie
11 jaar geleden
Stonden er niet meer cijfers? Dit is geen volledig telefoonnummer ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee,er stonden niet meer cijfers vermeld,alleen deze nummers 001045,heel vreemd vond ik al. Had direct geprobeerd om terug te bellen,maar goed zonder resultaat,en wat ik al aangaf ook niets te vinden op het internet.
MissBiggie
11 jaar geleden
Heel vaag inderdaad.
MissBiggie
11 jaar geleden
Is je nummermelder nog wel okee? Niet dat hij van ouderdom rare dingen gaat doen, zoals nummers "vergeten" weer te geven ofzo ... ( Is maar een gedachtekronkel ...)

Antwoorden (2)

001 zou Amerika moeten zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien lukt het als je er 0031 voor draait?