hoeveel gb aan geheugen (zonder kaartslot) is "voldoende" op een gsm als je hem gewoon gebruikt met whatsapp wordfreud en wat muziek?

is dan 16 gb of 32 gb voldoende?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Voor alleen whatsapp en wordfeud is 16gb meer dan voldoende. Of het ook genoeg is voor de muziek, ligt het eraan wat jij 'wat muziek' vindt, dus moet je eerst even kijken hoeveel gb aan muziek je hebt en aan de hand daarvan weet je of 16gb genoeg is :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor wordfeud en whatsapp is praktisch geen opslag nodig. Dus wat u nodig heeft, is ongeveer zo groot als de hoeveelheid muziek die u er wilt zetten (en dat weet u zelf beter dan wij).

Bedenk wel dat als u een toestel eenmaal heeft, u er 10 tegen 1 meer mee gaat doen dan alleen dat. Dus een beetje extra, mits de prijs het toelaat, is zeker handig. Het in ieder geval niet in de weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ook nog je camera wil gebruiken en misschien ooit meer apps wilt gebruiken zou ik sowieso voor de 32 gaan. 16 zit zo vol. 8 is helemaal te gek voor woorden. Dan kun je nooit filmen met je telefoon als er muziek op staat.