Is what,s app gratis of kost het straks 1 cent per bericht?

Ik kreeg een week geleden een what,s app bericht van een kennis van mij, die zij ook weer van iemand heeft gekregen. In dat bericht wat zij door moest sturen naar 10 verschillende contacten stond:
What,s app zal vanaf zaterdag betaald moeten worden. Als u tenminste 10 contacten hebt, stuur dit bericht naar ze toe. Op deze manier zullen wij zien dat u een actieve gebruiker bent en u zult dit teken krijgen (dat teken is een blauw gekleurd cirkeltje) Op deze manier zal WhatsApp voor u gratis blijven, anders kost het 1 eurocent per bericht.
Vandaag kreeg ik een app waarin stond dat de "looptijd"van What,s App tot 18 november 2013 is. Ik wilde die app lezen maar zag niet waar hij vandaan kwam.
Vreemd vind ik het allemaal wel, en hopelijk kan iemand mij zeggen of het nu bedrog is of niet. Anders had ik het toch wel van TMobile gehoord of het gratis is of niet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is bedorg. Ik krijg die berichtjes ook altijd binnen. Niet in geloven, whatsapp is en blijft voorlopig gewoon gratis.
Ritsuka
10 jaar geleden
Nep
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit is bull shit, alles wat doorgestuurd is moet je niet geloven. pas als je van Whatsapp zelf een berichtje krijgt, is het betrouwbaar.

Antwoorden (1)

Wat je allemaal krijgt van je vrienden zoals: Stuur dit bericht naar 10 contactpersonen en WhatsApp zal gratis blijven is een pure ONZIN! WhatsApp blijft 1 jaar gratis. En daarna moet je maar 0,90 cent betalen per jaar. Goedkoper dan een sms'je toch?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Europa vragen ze er niks voor, omdat ze dan een enorm marktaandeel verliezen. Je kan namelijk alleen maar met credit card betalen in de play store, maar creditcards zijn hier nog niet zo ingeburgerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De melding dat ik na een jaar dien te betalen, heb ik ook tijdens de installatie gekregen, echter heb ik nooit hoeven betalen, ik gebruik het nu zeker meer dan een jaar. En ik heb er eenmalig zeker 5 dollar voor over ;)