hoe kan ik whats app downloaden op mijn samsung chat zonder geld te betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

je kan volgens mij ook naar google gaan (op je mobiel)
typ je in whatsapp downloaden.
en dan ga je naar whatsapp site en dan kan je op downloaden klikken. ik weet niet helemaal zeker of het gratis is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt dat klopt helemaal!!!!!

Andere antwoorden (2)

In de instellingen (ik geloof bij beveiliging, ik weet het niet zeker ik ben zelf namelijk nog geen android gebruiker) kan je instellen dat je apps die niet uit de play store komen wel kan installeren.
Dan moet je ergens een .apk file van whatsapp vandaan zien te toveren. En voilà je hebt whatsapp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wathsapp haal je gewoon uit play store
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt inderdaad, maar ze vraagt hoe ze whatsapp GRATIS kan downloaden. Via de playstore kost het geloof ik €0.79 per jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat klopt wel.. en 1 klein ding EEN SAMSUNG CHAT HEEFT GEEN PLAYSTORE!