Hoe kun je bij Youfone zien hoeveel belminuten je nog hebt?

Sinds kort ben ik overgestapt naar Youfone. Ik weet echter niet hoe je kunt zien hoeveel belminuten je nog hebt.

11 jaar geleden
in: Telefoons
5.9K

Het beste antwoord

bij veel aanbieders heb je een speciale code waarmee je je beltegoed op kan vragen, bij youfone kun je dit alleen wanneer je bij ze inlogt. een paar dagen na je aanmelding krijg je een wachtwoord toegestuurd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
joro
11 jaar geleden
Als ik inlog in mijn omgeving, zie ik van alles staan, maar geen resterend beltegoed. Ik ben sinds 30 augustus 2012 klant van youfone. Ik heb hen een e-mail gestuurd, maar krijg als reactie, dat alles vindbaar is op de site.
Ik hoop dat iemand mij specifiek uitleg kan geven, hoe ik het kan vinden.
joro
11 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw inspanning. Youfone had mijn account nog niet bijgehouden. Tros-Radar heeft op 17 september in de uitzending kenbaar gemaakt dat er veel klachten zijn over Youfone. Nadien is mijn account
up-to-date. Ik moet echter zelf uitrekenen hoeveel belminuten ik nog tegoed hebt. Dit had Vodafone beter voor elkaar, daar kon ik dat in een oogopslag zien. Nadeel van Vodafone is weer dat ze geen/tot slecht bereik hebben in de grensstreek.