Is 16gb genoeg bij een iPhone 4s?

Ik ben van plan om een iPhone 4s 16gb te kopen, maar nu begin ik wel te twijfelen over de gb. Zou 16 gb genoeg zijn om ong 400 nummers, 200 foto's, 10 (korte)filmpjes en iets van 20 apss? Ik gebruik Twitter, Facebook en Hyves. (volgens mij hoort dat ook als een app.)

Toegevoegd na 5 minuten:
*filmpjes van 30 seconden ong.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Zelf heb ik iPhone 4, 16GB. Ik heb er ongeveer 800 nummers opstaan, 193 foto's en een paar filmpjes en 100 apps. En hij zit vol. Ik heb spijt dat ik de 32GB versie niet heb genomen. Ik heb hem nu 10 maanden en heb al 2 x muzieknummers eraf moeten halen omdat ik geen ruimte meer had. Tevens heb ik er al zowat honderd foto's en een paar filmpjes van een concert (Toto) eraf moeten halen. Jammer.

Bij de 4s zit een betere camera en hoelanger je de iPhone in bezit hebt, hoe meer je er mee doet. Dus heb je het geld moet je echt de 32 GB of zelfs de 64 GB kopen.

Ook kan je eventueel de iPhone na een jaar ofzo makkelijker verkopen met een hoger geheugen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is behoorlijk afhankelijk van de filmpjes die je er op wilt zetten. In principe is er genoeg ruimte om te doen wat je wilt, als de filmpjes niet te extreem zijn