Welke mobiel is beter? Iphone 4 of Sony Xperia T?

Ik wil een abonnement afsluiten voor 2 jaar. Welke zou dan de beste keuze zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De Xperia T heeft betere hardware (betere processor, camera etc.) ten opzichte van de iPhone 4. Bovendien krijgt hij de nieuwste Android 4.1 Jelly Bean.
Maar als jij iOS fijner vindt om te gebruiken zou ik eerder een iPhone 4 kopen. Je wilt tenslotte een telefoon die je fijn vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nooit met een iOS gewerkt dus voor mij zou ik niet weten of dat beter is. Bedankt voor je antwoord. De Xperia T is in principe dan beter dan de Iphone 4 als ik het zo lees. Ik ben ook bang dat de 4 langzaam gaat worden door de updates etc. Althans dat hoorde ik. En ik dat je met de Iphone voor alles moet betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou dan evt naar bijv. de Apple winkel kunnen gaan om het uit te proberen.
Maar aangezien je de iPhone nooit gebruikt hebt en je de Xperia T fijn vindt. Raad ik he zeker aan om de Xperia T te kopen