kun je via android mobiel een navigatie locatie opslaan?

Vaak als ik met de auto op pad ga naar een onbekende plaats kan ik mijn auto moeilijk weer vinden. Is er een manier om deze via navigatie weer te vinden. Stel ik parkeer mijn auto ergens kan ik dat die locatie opslaan en daarna zorgeloos op pad en als ik er flauw van ben dat ik dan zo die locatie weer terug kan vragen en de navigatie mij dan de weg wijst naar de locatie die ik heb opgeslagen. In dit geval dus de auto?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (1)

aannemend dat je google maps gebruikt, houd je vingen ingedrukt op de plek die je wilt oplsaan zodat er een pinnetje komt, wacht tot google maps de locatie heeft geladen. sleep dan de balk onderin omhoog en druk op oplsaan.