ik heb een blackberry en ik heb prepaid internet , maar ik kan thuis niet meer op ping via wifi ?

ik kon eerder via wifi altijd gewoon op ping en internet maar sinds een paar dagen kan ik dat niet meer want dan verzend niks meer op ping en ook geen w'app via de wifi

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Heb ik ook gehad, dat heb ik altijd als ik mijn nieuwe maand weer betaal, heb ik de eerste 2 weken via prepaid en dan ineens de laatste week ofzo wifi, dit kan je niet veranderen maar dit is denk ik een fout in het systeem van de bb, hebben wel meer mensen, maar dit is niet op te lossen. Je hebt gewoon de eerste weken van een maand via je prepaid en dan een week wifi, maar normaal heb je al nooit ping en w;app via wifi maar altijd via je bundel, want je toestel is daarvoor geregistreerd bij BlackBerryl