Hoelang moet je telefoon drogen als die in de wasmachine is geweest?

Blackberry is een uur in de wasmachine geweest. Gelijk accu uit de bb gehaald, nu is mijn vraag: wanneer kan ik proberen de accu er weer in te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dan moet je hem eerst op een natuurlijke, duurzame manier drogen. Na een weekje kun je alle componenten samenvoegen en dan zou hij weer moeten werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet voor 99% zeker datje telefoon dit niet overleeft heeft maar okee. Leg je telefoon in een bak met rijst of op een plek in de zon. Laat je tel. Daar maar een week. Probeer het daarna maar, maar heb niet teveel hoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Heb de mijne wel eens uit de WC-pot gevist. Was echt kapot toen :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die van mij is weleens in de sloot gevallen hebt m gelukkig nog net op tijd uit het water kunnen vissen maar heb m wel eerst idd een week later drogen en m'n Blackberry deed het nog :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geluk dan. Als het gebeurd met zeewater is je tel gegarandeerd dood.
in een bak rijst leggen en deze op de verwarming zetten, mijn nokia n97 mini heeft 2x in de wasmachine gezeten en 2x is hij weer aan de praat gekomen. overigens heb ik ook wel eens gehoord van de vriezer, maar dit heb ik zelf nooit geprobeerd. iig. niet met een föhn gaan verwarmen !!!!