is 100 mb internet veel? Kan je er bijvoorbeeld mee op msn? of op Twitter?

MSN en Twitter zijn maar voorbeelden maar wat kan je allemaal met 100mb internet ? en is dat veel of weinig ?

Toegevoegd na 1 minuut:
LEES HIER!
IK BEDOEL 200MB
SORRY VOOR HET ONGEMAK

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
9.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt zeker die blox (of hoe dat tegenwoordig heet) van Vodafone?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb een abonnement van Simpel. Ik wil daar internet bij voor mijn Samsung Omnia II
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste providers adviseren 120 mb als je die-hard gamer bent. Waar heb ik het over?
Juist.
Volgende keer even vermelden dat het om een mobiel gaat ;)

Het beste antwoord

Voor IM Apps heb je niet veel mb nodig. Tenzij je bestanden gaat sturen zoals afbeeldingen etc. Als je echt alleen Twitter, Windows live Messenger en whatsapp gaat gebruiken heb je genoeg aan 200MB. Je moet alleen uitkijken met apps downloaden en youtube filmpjes. Die kun je beter via WiFi downloaden en/of bekijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Via de onderstaande linkje kun je zelf ongeveer berekenen hoeveel mb je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Goeie link ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik weet hoeveel mb internet ik ga kopen. bedankt voor je advies.

Andere antwoorden (1)

Lees dit verhaaltje eens, helaas geen 200MB maar ik neem aan dat je daar dan ongeveer zelf wel een voorstelling van kunt maken:

Datalimiet van 500MB, 1GB of 2GB: hoeveel is dat echt?
Als je 2GB aan data verbruikt, dan ben je echt hardcore bezig. 2GB klinkt weinig, maar je kan er onwijs veel mee doen. Met 2GB kun je bijvoorbeeld 40 South Park-afleveringen per maand streamen, 666(!) keer de “superclip” Friday van Rebecca Black streamen (auw) of, voor de boekenwurmen onder ons, 2222 keer een 600 pagina’s tellende ebook downloaden. Deze datalimiet is daarom vaak ook geschikt voor gebruikers die extreem veel media downloaden (en uploaden). Denk aan filmjunkies, muziek-addicts etc..
2GB =

Volgens de eerder drie genoemde providers is 1GB genoeg voor 95% van de gebruikers. En ook 1GB is lekker ruim. Alleen al om het feit dat je met 1GB 174 minuten via Skype, Viber of andere VoIP-diensten kan bellen (met toestemming van je provider natuurlijk ). Beelden zeggen meer dan woorden? Nou, met 1GB kan je met gemak 1160 foto’s uploaden via Flickr. Een datalimiet van 1GB is geschikt voor gebruikers met een wisselend internetgedrag (de ene maand iets meer streamen dan de andere maand bijv.)
1GB=

Een datalimiet van 500MB is voor sommigen net goed en voor anderen net te weinig. Met 500MB kun je genoeg simpele taken doen. Een datalimiet van 500MB is meestal geschikt voor de niet veeleisende mobiele internettert. 500MB is ruim genoeg voor de taken die niet zoveel data verbruiken. Met een datalimiet van 500MB kan je 100.000 simpele emailtjes versturen. Of 16.666 keer per maand tegen je vriend(in) of man/vrouw via Whatsapp zeggen dat je wat later thuiskomt, omdat je moet “overwerken”. Of je kan 8.333 keer een nieuwsbericht openen via de app van Nu.nl. Emailen, af en toe twitteren, Facebook checken en dergelijke taken zijn kenmerkend voor een simpele smartphonist.
500MB=

Datalimiet heb je dus in alle soorten en maten. Ben je een veeleisende gebruiker, dan heb je vaak genoeg aan 2GB. Is jouw internetgedrag per maand afwisselend, dan is een datalimiet van 1GB een goede optie. Gebruik je mobiel internet niet zo intensief, maar verstuur je wel de nodige mailtjes, tweets en Facebook-updates? Dan is een datalimiet van 500MB of lager geschikt voor jou.