Al mijn contacten op mijn smartphone zijn opeens (bijna) allemaal weg wat moet ik doen?

Ik wou dus even iemand bellen dus ik druk op mijn contacten, zie ik maar 6 contacten... ik schrok me wel rot omdat ik best wel veel en dierbare mensen in mijn contacten heb.. ik had er normaal rond 50 of zo en nu maar 6. Maar als ik in mijn geschiedenis (van bellen sms enz.) dan zie ik wel gewoon de namen en nummers terwijl ze niet in mijn contacten lijst staan. Ik maak me nu best wel zorgen omdat ik nu ook wat belangrijke nummers kwijt ben. Ik had mijn smartphone bij de Vodafone gekocht ongeveer een jaartje geleden en het gaat om een Samsung Galaxy Gio. Moet ik nu naar Vodafone gaan of zo? Of iets anders?

Toegevoegd na 1 dag:
Nog iets erbij: Als ik bij mijn contacten lijst naar instellingen -> Meer -> Bericht verzenden druk. Dan krijg ik wel gewoon een hele lijst met alle namen die ik hoor te hebben in mijn contacten lijst. alleen.. ik zie geen nummers, alleen namen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
19.8K

Het beste antwoord

Hi,

Wat gebeurt er wanneer je in de contactenlijst via de Instellingenknop (links onderin) kiest voor Importeren/Exporteren en vervolgens voor Importeren van SIM-kaart? Daarmee behoren jouw contacten weer te worden ingeladen vanuit de SIM-kaart.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar ik krijg dan:
SD-kaart scannen mislukt (reden: Geen vCard-bestanden gevonden op SD-kaart)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat als je hier voor Importeren van SIM-kaart kiest, in plaats van SD-kaart? Krijg je deze melding dan ook? Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is opgelost! Ik heb het wel anders gedaan namelijk: Meer -> Weergaveopties -> en dan stond er bij Selecteer contacten voor weergeven Telefoon en SIM ik drukte op sim en toen stond het hokje niet aangevinkt van alle contactpersonen dus dat drukte ik aan en toen verschenen al mijn contacten weer :D Toch bedankt voor uw antwoord!