Wanneer kan je een contract van KPN Glasvezel ontbinden?

Ik heb in september 2011 een contract ondertekend voor het aansluiten van KPN Glasvezel. Enige tijd later is de glasvezel in huis gelegd. Tot nu toe nog geen reactie van KPN.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat staat precies in je contract en anders voldoet 1 telefoontje om hier achter te komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ - daar is nou precies een contract voor: om de voorwaarden vast te leggen. Zowel de voorwaarden van levering, als ook de ontbindende voorwaarden.
Nadat het contract is afgelopen is het contract volgens de wet maandelijks opzegbaar. Dit hoeft dus niet in het contract te staan. Automatisch verlengen met eenzelfde periode of een jaar is niet meer toegestaan.

De duur van een internetabonnement is bijna altijd 1 jaar. Je kan het contract nu dus opzeggen met een maand opzegtermijn.