Kan ik een telefoon abbonement op de naam van mijn moeder zetten maar met bijn eigen bankrekening

Ik wil zo graag de Nokia n97 maar hij kost iets van 500€ dus wil ik hem bij een abbonement,
mijn moeder wil het niet betalen omdat ik al een mobiel heb.
Ik ben nog geen 18 dus mag het niet op mijn naam maar mag het wel op mijn rekening nummer.
En wat nou als ik naar de winkel ga sAmen met mijn moeder en zij geeft toesteming?

Toegevoegd na 33 seconden:
Het gaat om een abbonement afgesloten via de phonehouse bij hi

Toegevoegd na 10 minuten:
Oh het blijkt dat ze het nu ook al niet op haar naam wil,
dus vraagverandering: kan ik een abbonement afsluiten onder de 18?
Misschien in de winkel als mijn moeder toestemming geeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K

Antwoorden (3)

Ja hoor. Dat kan. Je moeder moet garant staan voor jouw betalingen, maar dan kan je ook als minderjarige wel dit soort dingen krijgen. Hebben ze vast een speciaal aanvraag formulier voor.

Makkelijker is wellicht om hem wel via je moeders' rekening te laten lopen, maar dat jij elke maand het geld bij haar stort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan zo bij Typhone op het internet een abonnement afsluiten doet mijn minderjarge dochter ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn ze wel betrouwbaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja perfect, wij bestellen er altijd, rekening komt pas als ze alles hebben geleverd. Daarnaast altijd even bij de aanbiedingen kijken, vaak kom je naast de telefoon ook nog in aanmerking voor een tv, laptop of PC. Dus niet verkeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe heeft u dochter dat gedaan dan heeft ze gewoon een adere geboorte datum ingevuld? En daarna betaald met haar eigen ideal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon ze gebeld, wat ze wou bij abonnement namelijk een laptop. Vervolgens heeft ze de volgende dag de papieren binnen gekregen en weer opgestuurd en 4 dagen later had ze haar telefoon en laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je hoeft geen ID nummers enzo doorgegeven?
Alleen bankrekeningnummer.
En hoe zit het met de geboorte datum?wor daar niet naar geraagd?
Omdat je nog geen 18 bent mag je zelfgeen contract afsluiten.

Bij T-Mobile kun je de contactgegevens op naam van je moeder laten zetten en jijzelf als gebruiker.

Wil je dit op een slimmere manier doen, dan sluit je gewoon een abonnement af op naam van je moeder en met haar bankgegevens.

Een paar dagen later laat je je moeder bellen naar de klantenservice en dan kan ze telefonisch haar bankrekeningnummer laten veranderen in die van jou.