Ik wil een telefoon die android heeft, op internet kan en op whatsapp kan. Welke telefoon past bij mij?

Ik heb op mijn huidige smartphone geen android als besturingssysteem, waardoor ik geen whatsapp op mijn telefoon kan installeren en vele andere apps, zoals wordfeud. Op mijn nieuwe school communiceert iedereen via whatsapp, waardoor dit erg vervelend is wanneer er wordt gewerkt in projecten. Daarom wil ik een telefoon waar android op zit en waar ik mee kan interneten. Wat een niet te dure (zeg maar maximaal 200 euro) telefoon die geschikt is voor mijn eisen (dus geen samsung galaxy S of iets dergelijks, dat heb ik toch niet over voor ene telefoon. Ik ga overigens voor sim only, dus koop het toestel er los bij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Je zou een Samsung Galaxy Ace kunnen nemen die heeft android met android kan je whatsappen internetten en je kan meer apps downloaden met de playstore (klein nadeel is dat hij maar weinig opslaggeheugen heeft)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik heb zelf een samsung galaxy young. het heeft wifi, android, whatsapp en je kan andere apps downloaden.
het kost €90,- tot €100,-.

je hebt ook de samsung galaxy ace (€149,-)
samsung galaxy gio (140,-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, ben afgelopen weken samen met mijn dochter met deze vraag flink internet aan het afstruinen geweest, en kom ook uit op deze toestelletjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb zelf een samsung galaxy ace 5830 en ik ben zeeeeeer tevreden! Ook een +!!
Koop een iphone op marktplaats
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung en LG hebben veel budget smartphones. Ik kan pas een duidelijk voorbeeld geven als je meer eisen geeft zoals schermgrootte en snelheid. Je kan ook zelf zoeken naar een telefoon die helemaal naar je wens is. Enkele sites:

www.belsimpel.nl
www.pdashop.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op elke android kan internet en whatsapp. ikzelf heb een htc wildfire s, en die heb ik voor 200 euro gekocht bijna een jaar geleden