Is het verstandig om een galaxy s3 te kopen in Duitsland?

Deze is hier namelijk €105,- goedkoper, staat hier dan Duitse software op of andere problemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat kost ie in Duitsland dan?

Antwoorden (2)

Meestal zijn de garantie voorwaarden anders dan die in Nederland volgens de wet geldt.
Koop je in Nederland producten zou je misschien recht hebben op 2 jaar, zou dit voor producten gekocht elders in de EU een jaar kunnen zijn.
Dit moet je dan voor jezelf goed uitpluizen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt me geen enkel probleem om het toestel in Duitsland te kopen. De software van de Galaxy bevat standaard diverse talen, waaronder Duits en Nederlands. Omzetten van de taal is een fluitje van een cent.

Voor de garantie gelden uniforme Europese richtlijnen. Dat betekent wel dat je bij eventuele problemen op de verkopende winkel bent aangewezen. Zorg er voor dat je de aankoop doet bij een betrouwbare en goedlopende winkel, en niet bij een (web)winkel die b.v. op de rand van faillissement staat.
Pieter2011