Wanneer wordt de Samsung Galaxy S3 (met 2jarig abo) nou eens goedkoper?

Bij Hi bijvoorbeeld kan ik het eerste jaar voor +-24 euro een abonnement krijgen, maar het laatste jaar betaal ik bijna 50 euro!!
Wanneer word zo'n telefoon nou goedkoper? Ik hoopte op het moment dat iPhone 5 kwam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Zo'n telefoon wordt goedkoper naarmate het model ouder wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De telefoon is al goedkoper geworden van boven de 600 euro naar onder de 500 euro. Ik heb het hier over het losse toestel. Met abonnement bij Hi zal de telefoon in een lagere toestellease categorie geplaatst worden naarmate de telefoon ouder wordt.