Dat zal moeilijk worden aangezien dit toestel geen bluetooth heeft, ook zie ik geen mogelijkheid voor het plaatsen van micro sd.

Het antwoord is dus Nee dit kan niet, niet met een kabel en niet zonder kabel omdat deze telefoon minimale geheugen capiciteit heeft die enkel voor opslaan van je contactenen sms`jes bedoeld is ook heeft dit toestel geen camera.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klik op knopje..delen...en je ziet het...Bluetooth...Skype....whatsapp..piccassa..