Is er een goedkope mobiele telefoon die bekend staat om zijn goede accu?

Ik zoek een heel goedkope prepaid telefoon, alleen om te bellen. Camera en andere toeters en bellen zijn niet nodig. Het enige belangrijke is een goede accu die met weinig opladen tevreden is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik heb een oude Samsung van 5 jaar oud, 1 keer in de week opladen :)

Antwoorden (5)

Ik zou op Marktplaats een kijken naar een Nokia 6310. De beste telefoon ooit gemaakt en met een heel lange batterijduur!
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En een 3310? Dat is ooit mijn eerste telefoon geweest en ik heb hem vast nog ergens liggen.
Ik heb ooit de Samsung E1200 gehad. Een heel goedkoop telefoontje van Samsung maar was daar super tevreden over. Deze kost rond de 20 euro nieuw.
Ik belde en sms-de geregeld en moest hem slechts 1 keer per week opladen. Echt een toppertje!!!
Het is dat ik nu een smartphone nodig heb maar anders zou ik heel blij zijn met zo een telefoontje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je toestel puur om te bellen wilt gebruiken kan je het best een toestel als Samsung gebruiken.
Kijkshop heeft wekelijks dit soort simpele toestellen in de aanbieding,
vanaf 10 euro.

Hou er wel rekening mee dat deze toestellen meestal niet simlock-vrij zijn.
Dit kan je achteraf doen voor €10-,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De samsung E 1350, deze telefoon gaat 2 weken mee zonder opladen, tenzij je continue aan de telefoon hangt natuurlijk. Het is zo'n uitklapbare telefoon.

De prijs van deze telefoon is bij de mediamarkt € 29,-.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een Nokia X1, die gaat op papier 43 dagen (!) mee.
zelf heb ik dat nooit uitgetest, maar de laatste keer dat ik hem moest opladen was plm. 3 weken terug; dan staat die dus 24/7 aan.