wat is een cashback?

Halo ik heb dus een LG L3 en ik krijg een cashback bij, alleen wat is dit? ik heb gekeken op de site van lg maar ik begrijp er helemaal niks bij staan, en als ik het wil moet ik me rekeningnummer invullen maar kan ik dit wel vertrouwen.. of gaat er juist iets van af? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat betekent dat je na aanmelding en doorgeven van je rekening nummer je geld terug krijgt. Cash Back = geld terug.

Je moet je hiervoor wel registreren, maar dit is doorgaans wel te vertrouwen. Veel fabrikanten doen dit op die manier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Simpel; Je krijgt (tijdelijk) gewoon €20,- terug. Dit is LG (officieel) dus ja, dit is betrouwbaar. Ik raad je aan om eventjes de voorwaarden (bron) te lezen, om vervolgens je geld op te eisen ;)