hoe kan ik de apps van me tablet [samsung galaxy tab 2 10.1] verwijderen van me samsung galaxy s3?

hoe verwijder ik de apps van me tablet op me s3?? iedere keer automatisch updates van die apps. ik word er gek van!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat kun je uitschakelen. Dan ga je naar de Play Store, Dan naar de instellingen en dan klik je op Apps automatisch uitschakelen, en dan worden ze niet automatisch meer geupdated. Afbeelding voor meer duidelijkheid.

Toegevoegd na 36 seconden:
Ik bedoel die met je uitvinken. Dus niet aanzetten.