is het verstandig om de SpbMobileShell3 op mijn htc touch diamond te installeren. zo nee, waarom niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Zo te zien is dat een vervanger voor de HTC Touch interface. Als je op zoek bent naar verbeterde software wat ook nog eens gratis is (EN legaal, geachte moderators) zou ik maar eens naar www.xda-developers.com gaan. Zoek in het forum naar 'Diamond' en je zult zien dat je custom, verbeterde ROM's voor je telefoon te vinden is. Kost je niks behalve tijd...

Of het verstandig is om die shell te installeren? Wat zijn ander user-ervaringen? Heb je reviews kunnen vinden die NIET op de site van de ontwikkelaar zitten? Kijk daar maar eens goed naar voordat je iets op je telefoon installeert.