Simkaartwissel tijdens nummerbehoud, maakt dat uit?

Hoi,

Ik heb laatst een prepaid sim van KPN gekocht, en met het bijgesloten formulier nummerbehoud aangevraagd, die aanvraag is goedgekeurd voor 03-10.
Nu heb ik gister een vervangende simkaart aangevraagd via de KPN site omdat ik voor mijn iPhone geen gewone sim kan gebruiken zoals geleverd.
Maar dan veranderd mijn simkaartnummer en maakt dat uit voor de nummerbehoudaanvraag? Omdat ik dan een ander simkaartnummer heb dan opgegeven op dat formulier?

Ik hoop dat iemand het snapt.

Groetjes,
Mike

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

als je de nieuwe simkaart hebt aangevraagd nadat de nummerbehoud aanvraag geaccepteerd en gelukt is zal het in principe niets uit moeten maken, als je nummerbehoud aanvraag nog in proces is dan kan het wel voor problemen zorgen.