Mijn Samsung Galaxy Gio, kan maar een bepaald aantal apps hebben anders zit de Interne geheugen vol, Is dit ook bij andere Samsung Galaxy's?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit is niet bij alle Android-toestellen van Samsung het geval; alleen bij de toestellen met een klein intern-geheugen (250 MB), zoals de Galaxy Gio en de Galaxy Ace. Ook zogenaamde 'low-end' toestellen (< €200) van andere merken hebben dit probleem (vooral de oudere toestellen; de nieuwere toestellen hebben allemaal minimaal 1 GB).
Je kunt geheugen vrijmaken door grote en/of ongebruikte applicaties te verwijderen, of door je cache-geheugen te wissen met een applicatie als '1 Tap Cleaner' of '1Tap Ereaser' (te vinden in de Play Store).

Toegevoegd na 1 minuut:
*Ereaser = Eraser