Waar kan ik een goedkoop simkaart abonnement halen?

Ik wil een goedkoop simkaart abonnement voor internet waar kan ik deze vinden? (Voor me Samsung Galaxy S2)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Telfort is een aanbieder die goedkoop is. Het maakt gebruik van het Kpn Netwerk en is dus betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tele2, betrouwbaar en ontzettend goedkoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt eraan hoeveel belminuten en internet je op je sim kaart wilt. Een goede vergelijking van sim only abonnementen met internet: http://www.simonlyabonnementmetinternet.nl/

Als je aangeeft hoeveel je nodig hebt kan ik je verder helpen.