Email account voor samsung S3 reageert niet, wat nu?

Mijn moeder heeft een samsung galaxy S3 en daar heb je al automatisch een app met de naam email. Die app heb je nodig voor samsung apps. Als ik een app wil installeren, dan gaat hij naar het samsung account waar al eerder een email is ingevoerd en kan ik kiezen uit: 'Naar Mailbox' en 'Account activeren. Als ik klik op 'Naar Mailbox dan gaat hij dus naar die app 'Email' en dan moet ik dus die email invoeren. Alleen is ze de code kwijt. Weet iemand hoe je die code kunt veranderen? Als ik klik op (onderaan) kunt u de verificatie-e-mail niet vinden? Geeft hij aan 'Email voor verificatie is verzonden naar uw e-mail adres. Als u de e-mail niet kunt vinden in uw postvak IN, controleert u de map met ongewenste email' Dan ga ik naar hotmail is daarvan dus de code kwijt, wil ik die veranderen geeft hij aan: 'Het Microsoft-account is onjuist. Probeer het opnieuw.' Wat nu?

Alvast bedankt!

M.v.g. Leandro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Om je vraag te versimpelen: het wachtwoord van de hotmail account is kwijt, wat nu?

Hier heeft hotmail verschillende opties voor, van beveiligingsvragen beantwoorden tot het laten doorsturen naar een andere account. Klik hiervoor bij het inloggen op de pc op Wachtwoord vergeten.

Als u dit niet heeft ingesteld, dan kunt u niets met de account tot u zich de gegevens weer herinnerd. Wat u voor de telefoon wel zou kunnen doen is een nieuwe account instellen, en hem daaraan koppelen.
In dat geval zou ik een gmail account nemen, omdat dat geoptimaliseerd is voor gebruik met android: beiden van google.