Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn mobiel geeft berichten geheugen vol aan, wat nu?

"Ik heb op mijn telefoon een geheugen sd'tje gezet. En nu geeft hij aan dat mijn telefoon geheugen vol is en alles wat ik heb gedownload staat ook op mijn sd en, mijn vraag is nu wat kost mijn telefoon nou zoveel mb geheugen, want nu kan ik mij berichten niet meer lezen. Geeft hij aan 'Bericht geheugen vol -.-"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
936

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk dat je wat sms berichten van je telefoon moet verwijderen. Dat helpt misschien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga met je telefoon naar "instellingen > applicatie beheer"
En kijk bij alle app`s of je ze naar je sd kaart kunt zetten.
Als je een app aan klikt zie je een knopje staan "verplaatsen naar SD kaart" dit schild vaak toch wel een paar MB
Eventueel gegevens wissen van apps die je bijna nooit gebruikt (let op bij spellen betekent dit dat je "save games" verwijderd)

En natuurlijk kan het ook geen kwaad om zo als in het eerder gegeven antwoord je sms geschiedenis of je whatsapp geschiedenis te wissen

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik bedoel
instellingen >toepassingen > toepassingen beheer
daar al je apps even af gaan en indien mogelijk verplaatsen naar sd geheugen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar daar is niks te verplaatsen, alles wat niet kan dat kan ook niet maar toch bedankt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding