Hoe krijg ik op mijn samsung galaxy s2 de batterij status weg als ik de telefoon aan de lader leg?

Een tijd geleden eens ingesteld ergens, leek me wel handig toen. Nu irriteer ik me eraan dat zodra ik m'n telefoon aan de lader leg en uit doe, deze een seconde later in gele verlichting laat zien op hoeveel procent te batterij zit. Het betreft android versie 2.3.3 voor de duidelijkheid. Ik heb al van alles geprobeerd in het menu bij instellingen te zoeken, maar ik kan het simpelweg niet meer vinden..
Iemand hier die weet waar ik het vermoedelijke vinkje aan/uit kan zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Datgene wat je beschrijft is geen standaart optie van android, wat ik vermoed is dat je een app geinstalleerd hebt.
Kijk eens bij instellingen/applicaties/applicaties beheren