Waarneer kan je bellen, sms en en whatsappen?

Ik wil een tablet kopen. Ik twijfel tussen: zonder mobiel, met HSPDA, of moet je een tablet met HSPDA, EDGE en HSUDA. Wat moet je op een tablet hebben op om te kunnen bellen sms en of te whatsappen? Of kan het niet gewoon niet. Ik zou graag willen weten wat HSPDA, EDGE en HSUDA is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een tablet kun je toch helemaal niet bellen/smsen/whatsappen?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Behalve als je een iPad neemt en hem jailbreakt. Dan kan je whatsappen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jailbreakt? Hoe doe je dat? Ervaring mee? Ik wil wel kunnen whatsappen op de iPad!

Het beste antwoord

Je hebt een mobieltje nodig om te kunnen whatsappen, smsen en bellen omdat je een simkaart daarvoor nodig hebt. En aangezien er geen simkaartjes passen in een tablet, kan het niet ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al ruim een jaar de tablet die ik wou, en omdat deze 3G heeft kan je er mee bellen sms'en en WhatsAppen (: