Is dit een goede telefoon om Sims FreePlay op te spelen? (Zie link en omschrijving)

Zoals ik al eerder in een vraag zei, wil mijn zoontje een telefoon waar hij Sims FreePlay op kan spelen.
Of je het spel kan spelen, ligt aan veel dingen. Nu dacht ik aan deze telefoon, groot maar goedkoop:
http://www.focalprice.com/MH0288B/53_MultiTouch_Capacitive_Touch_Screen_Android_405_Smartphone_with.html?Currency=EUR

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het zal misschien wel lukken, maar of deze telefoon een goede keus is, dat valt te betwijfelen. Voor het spelletje zal het geen probleem zijn, je moet wel rekening houden met 600mb aan benodigde ruimte op je telefoon. Dus dit kan op een geheugenkaartje of op de interne opslag van de telefoon zelf zijn.

Wees je er wel van bewust dat de telefoon die je als link mee stuurt een 'look-a-like' Samsung is. Dus een namaak product. Dit hoeft niet per se slechter te zijn maar de ervaring leert dat de software op de telefoon zelf niet al te ver is doorontwikkeld en dat er vaak nog veel fouten in de software zitten. Ook is hoogstwaarschijnlijk de Android Market niet voor geinstalleerd op de telefoon omdat hij niet onder licentie is gemaakt.

Tel daarbij op dat hij best wel prijzig is want je zult hoogstwaarschijnlijk invoerrechten moeten betalen.

Verder moet je dan nog zorgen dat je de telefoon naar een nederlandse taal krijgt, omdat dit niet vanuit de fabriek erop zit.

Kortom; qua opgegeven specificaties kan die telefoon het spelletje draaien, maar de kans is klein dat het soepel loopt, omdat de software op deze telefoon niet door en door is getest.