telefoon nummer achterhalen van een inactieve simkaart?

als ik deze simkaart in de telefoon doe vraagt netwerk selecteren, het is een kaartje van hi dus ik vink hi aan, `bezig met wachten op antwoord` dan de mededeling, beperkte netwerk, ik kan dus ook niet smsen of bellen met dit nummer om te kijken welk nummer het is, hoe kan ik daar nu wel achter komen, want mogelijk staan hier belangrijke nummers in die ik nog moet overzetten op me nieuwe nummer, ik wil liever dit nummer niet meer opwaarderen omdat ik hier ook veel ongewenst op gebelt word, maar bij wijzigingen moet je ook het oude nummer geven en die weet ik dus niet..
hoe kom ik mijn nummer te weten van deze inactieve sim

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik moet ook mijn eigen oude nummer weten, dus dat nummer is verbonden met de simkaart, wat jij bedoelt is de contacten opslaan in telefoon of sim, ik sla dus ook altijd de contacten op op de simkaart,..

Antwoorden (1)

Bij Vodafone is het *#100# invoeren en op 'bellen' drukken. Je belt dan niet, maar je nummer wordt weergegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gezien inactief betekend dat ik niet kan bellen of smsen, kan ik niet op de knop `bellen`drukken, telefoon doet wel poging om te verzenden maar krijg dan bericht `verzenden mislukt` ook bij gewone sms of bellen, dit kan ik dus niet op deze manier opvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige wat je dan kunt doen is contact opnemen met hi. Mogelijk dat zij op basis van het sim-nummer het telefoonnummer kunnen achterhalen.