ik heb laatst mijn blackberry behuizing vervangen en nu heb ik vaak geen of heel weinig bereik wat is er mis of wat kan ik doen om het te verhelpen?

blackberry bold 9700

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je bij het vervangen van de behuizing de antenne van je BlackBerry beschadigt hebt.
Je zou naar een winkel/service centre kunnen gaan waar ze dit wellicht (tegen kosten) voor je op kunnen lossen door de antenne of wanneer dit niet mogelijk is de hele printkaart te vervangen.
Dit valt niet binnen de garantie omdat je zelf aan het toestel hebt zitten sleutelen.
Doe bij het wegbrengen wel eerst een prijs navraag want het kan zijn dat deze reparatie duurder is dan een nieuw toestel.