Is mecero.nl te vertrouwen?

Een blackberry 8900 kost daar 199 euro met simlock vrij en
inclusief verzendkosten!!
Het is toch geen tweedehandse telefoonsite hoop ik?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat ik de tel. niet ga bestellen. Bewijzen genoeg!

Antwoorden (6)

Volgens mij is die 199 euro exclusief verzendkosten.

Verder durf ik niet te oordelen over deze website. Misschien even overwegen deze site te bekijken?: http://www.trustpilot.nl/review/www.mecero.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even voor je nagezocht op het internet en vele mensen beweren opgelicht te zijn door mecero. Niet kopen dus! Er staan ook geen adresgegevens en telefoonnummer van deze winkel op de site, dat komt wel verdacht over.

Wel vreemd aan het verhaal is, dat ze wel staan ingeschreven bij de kamer van Koophandel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Wel vreemd aan het verhaal is, dat ze wel staan ingeschreven bij de kamer van Koophandel."
Dat zegt niet zoveel. Ook bedrijven die daar (kort) ingeschreven staan, kunnen heus wel oplichters zijn.
De beoordeling op de site in de Bron is niet erg best, zelf zou ik bij een webwinkel altijd zorgen dat deze thuiswinkel waarborg heeft. Zie daarvoor de 2e link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me geen betrouwbare organisatie. Ze gebruiken een onbekend "Thuiswinkelkeurmerk" en op o.a. deze site vind je veel klachten over het bedrijf:
http://www.klacht.nl/mecero/?pg=4
Niet aan beginnen, dus!
Pieter2011
12 jaar geleden
Als ik al kijk naar de lay-out van de site is het al niet te vertrouwen omdat het er te simpel uitziet allemaal. Het keurmerk is gewoon gegoogled en in het webdesign geplakt, dat zie ik zo (ik ben ICTer). Een echt keurmerk ziet er ook niet zo pixelachtig uit. Dit krijg je als je de foto uitvergroot op de site zet en dus de pixels verder uit elkaar komen te staan (wat wil zeggen dat het fake is).

Een echt keurmerk logo is geautoriseerd en veel kleiner en staan onderaan de pagina en dus niet ergens in het midden met een .JPG bestandje.

De site is gemaakt met 123webshop.nl wat een gratis site is, dat duidt al op onprofessioneel gedrag. Mijn mening: als je iets doet, doe het dan goed en niet halfwerk.

Niet hier bestellen! En een Blackberry voor €199,- simlockvrij heb je niet. Wel met simlock. Waarschijnlijk zijn het van die personen die met bepaalde ''koffers'' de grens overgaan, kan haast niet anders voor deze prijzen.

Betrouwbaar? NEE!

Ga gewoon naar kijkshop.nl joh, daar hebben ze genoeg simlockvrije telefoons voor scherpe prijzen.

alstublieft: http://www.kijkshop.nl/zoeken/blackberry/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dankjewel! Ja, maar in kijkshop zijn er geen blackberrys 8900 te koop :(
DAt is nou juist het probleem, ik kan het nergens vinden dan mecero.nl
Dat is duur voor die blackberry, beter neem je een curve 9300 die krijg je op de zwarte markt in beverwijk voor 205 met alle toebehoren zoals sim kaart voor blackberry enz, die normaal al 20 euro kost, die site is wel te vertrouwen alleen ik zou he terg duur vinden voor die.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar er zijn ook mensen die er problemen mee hebben, dus voor alle zekerheid zou ik ergens anders een kiezen.