wat is kik?

Ik bedoel de app op mijn smartphone en is het gratis? Wat kun je ermee doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat kan je er mee doen:chatten!

Antwoorden (1)

Appkik is een eenvoudig te gebruiken, gratis app die je helpt om het beheren van uw applicaties en doden taken op een leuke manier.

Toegevoegd na 26 minuten:
Of bedoel de deze KIK:

Kik Messenger 19 miljoen gebruikers houden van Kik! Het is de snelle, eenvoudige en persoonlijke smartphone messenger die u verbindt met iedereen. Anderen moeten ook KIK geinstalleerd hebben
Kik is hands-down de snelste, meest betrouwbare smartphone messenger

Toegevoegd na 1 uur:
KIK Messenger kan nu snel foto’s versturen

vrijdag, 29 april 2011 (15:06) | Bart Breij

Er zijn veel applicaties op de iPhone waarmee je (voorlopig) gratis berichten met elkaar kan uitwisselen. KIK Messenger is misschien niet de meest gebruikte op dit gebied, maar de app geniet wel een waardering van 3,5 ster uit 61 recensies in de App Store. Hij heeft als grote voordeel ten opzichte van het veelgebruikte Whatsapp dat ‘ie een stuk sneller is. De gratis communicatie-app is in versie 5.0 voorzien van de mogelijkheid om foto’s te sturen naar andere gebruikers. Een SSL-encryptie garandeert bovendien dat je berichten via een beveiligde verbinding worden gestuurd.

Met de update speelt KIK Messenger in op de recente ophef over het uitlekken van locatiegegevens van de iPhone. Privé is ook in een ander opzicht een groot goed in KIK: de update zorgt ervoor dat je andere gebruikers kan blokkeren, net als in chatprogramma’s zoals MSN Messenger. Je kan een telefoonnummer invoeren als je een account aanmaakt, maar die wordt alleen gebruikt zodat anderen jou kunnen toevoegen aan de hand van hun contactlijst. De gegevens worden beslist niet doorgespeeld aan derde partijen, stelt de maker

KIK Messenger bood al langer de mogelijkheid om groepsgesprekken te voeren. Het ontbeert de optie om audio en video te delen, maar je kan wel gratis berichten uitwisselen met Android-gebruikers die de app ook hebben. De communicatiedienst is gratis en is wereldwijd al meer dan drie miljoen keer gedownload