Mijn toetsenbord van mijn mobiel doet raar. Wat te doen?

Hallo,
Ik heb net een nieuwe mobiel, sony xperia u. Maar ineens is mn toetsenbord in het Chinees of Japans ofzo. Dus nu kan ik niet meer normaal typen.
Waar kan ik dit weer anders maken? Ik heb eigenlijk overal al gekeken, bij de instellingen, maar ik kan niks vinden.
Dus wat moet ik nu doen?
Groetjes

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal de batterij er eens 10 seconden uit.Misschien reset die telefoon zich vanzelf weer naar de normale tekens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee helaaas ook niet :(

Het beste antwoord

Als je op een typeveld lang je vinger houd dan kan je je invoer methode veranderen. Vervolgens kies je voor standaardinvoer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je iets duidelijker zijn? Waar moet ik dan heen zeg maar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je had gelijk. Het is gelukt. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Heb je bij instellingen gekeken bij toetsenbord instellingen. Je altijd nog proberen om naar de telefoonwinkel (waar je hem gekocht hebt) te gaan. Misschien weten die raad
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb daar gekeken, maar ik zou het echt neit weten wat het dan is. En ik heb m via internet gekocht :S