Goedkoop abonnement op de Samsung Galaxy s3?

Ik wil graag een Samsung Galaxy s3 kopen, maar los zijn ze rond de 500 euro..
Ik heb een krantenwijkje dat tussen de 30 en 40 euro per maand verdiend, dus moet ik wel een abonnement nemen. Ik weet dat je dan achteraf toch duurder uit bent, maar dan betaal je tenminste in stappen.

Weet iemand hier een heel goedkoop abonnement voor de s3?
Het maakt niet uit of er heel weinig bel minuten/sms/geen internet bij zit.

Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je dan in vredesnaam met het toestel gaan doen als belminuten/SMS en internet je niet interesseren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat ik als ik buiten ben bijna nooit internet nodig heb, dus ik gebruik thuis gewoon wifi. En ik bel eigenlijk nooit meer en sms'en doe ik maar heel af en toe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan herhaal ik mijn vraag: Wat wil je dan in vredesnaam met het toestel gaan doen? Waarom wil je veel uitgeven voor iets dat je eigenlijk nooit gebruikt? Beetje in de categorie: Ik wil een Ferrari, maar ik hou niet van rijden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik hem dan om te whatsappen vooral.
En het is een prachtig toestel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hou er rekening mee dat het goedkoopste abonnement waarbij je dit toestel "gratis" gaat krijgen boven de 30 Euro per maand ligt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch nog maar een bijbaantje erbij nemen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is misschien wel het beste haha.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat weet ik haha.
Hoe bevalt de S3 eigenlijk?

Het beste antwoord

Een overzichtje van alle telefoonabonnementen met de Samsung Galaxy s3: http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/telefoonabonnementen/samsung-galaxy-s-iii
Ik snap wel dat je het nieuwste van het nieuwste wilt hebben, maar zoals gezegd kun je beter een andere telefoon nemen met dat maandinkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De goedkoopste acties icm een Galaxy S3 die ik heb kunnen vinden staan hier:

http://www.gsmweb.nl/landing/samsung-galaxy-s3.htm

Zoals gezegd, niet echt prijzen waar je blij van gaat worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartstikke bedankt, ik zal kijken of ik een goed abonnement kan vinden :)
als je tussen de 30-40 euro per maand verdien dan raad ik je niet aan om een galaxy S3 te nemen, spaar er dan voor tot je het volledige bedrag hebt want de kans dat je in betalingsproblemen komt is geheid 100%, of nog beter neem een goedkopere telefoon, de prijzen zien er in het begin altijd mooi uit maar dan komt er nog aansluit kosten bij, telefoon kosten en verloopt je actie en betaal je zo'n hele jaar nog het dubbele bedrag wat je eerst betaalde plus dat je vaak ook nog moet betalen voor zo'n overkill telefoon.