Samsung Galaxy S3 terug gezet naar fabrieksinstellingen kan deze dan nog gevonden worden met zo'n Samsung account?

Ik heb mijn Samsung Galaxy S3 gereset waardoor alles weer op de fabrieksinstellingen staat. Bij opstarten geeft ie aan dat je een Samsung account kan maken waardoor je de mobiel terug kan vinden als die bijvoorbeeld gestolen is, kan je jou mobiel ook terug vinden als iemand jouw mobiel gestolen heeft en alles terug zet naar fabrieksinstellingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja en nee, waarom deze tegenstrijdige antwoorden?
Simpel, om dergelijke zaken te kunnen traceren heb je een paar gegevens nodig, 1 is het telefoonnummer en 2 is het imei nummer.
met het uitwisselen van de simkaart heb je de eerste hobbel al genomen.
Nu kan het toestel alleen nog teruggevonden worden adh van het imei nummer.
Ware het niet dat een beetje hobbyist dit nummer ook kan wijzigen.

Je kan er redelijke wijs ervan uitgaan dat weg gewoon weg is.