Ben ik verplicht om m'n gsm-abonnement bij t-mobile te verlengen, of mag ik deze ook stilzwijgend laten doorlopen?

Ik heb ooit eens gehoord dat een abonnement niet verlengd hoeft te worden als je dit zelf niet wilt. Ik heb namelijk best wel een goedkoop en goed abonnement welke ik zou willen behouden. Deze wordt namelijk niet meer verkocht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (2)

Zolang dit geen sim only abonnement is ben je duurder uit. Dit komt omdat je bij een normaal telefoon abonnement blijft doorbetalen voor de telefoon als je het abonnement stilzwijgend door laat lopen. Als je het abonnement verlengd kan je dus ook een nieuwe telefoon uitkiezen.

Als je telefoon nog prima is, is het verstandig om een sim only abonnement af te sluiten. Vergelijk de prijzen van een sim only abonnement ( http://www.simonlyabonnementmetinternet.nl/ )maar eens met je huidige abonnement. Je zult zien dat je niet goedkoper uit bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, gewoon stilzwijgend verlengen, dan hou je wat je hebt.
Heb ik ook gedaan bij t-mobile.
i150 heb ik, 150 sms, én 150 belminuten, én onbeperkt internet.
Maar dus ook geen nieuw toestel.
Wil je een nieuw toestel dan móet je een ander abonnement.
Of het toestel 100% betalen. Als je nu een goed abonnement hebt, lekker niks doen, het wordt alleen maar duurder als je veranderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden! Heb zelf nu een sim-only met inderdaad onbeperkt internet. Dus als ik niks doe, blijft dit abonnement gewoon doorgaan onder de huidige condities?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yup. Als je niks doet blijft het t zelfde. En in het geval van telefonie kan dat erg gunstig zijn!