Als ik wil overstappen naar een andere provider en mijn nummer wil houden, wanneer moet ik dan overstappen?

Als ik kan verlengen of wanneer mijn abonnement afloopt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als je eerder overstapt dan dat jouw huidige contract afloopt, zit je een aantal maanden met dubbele kosten.

Je kunt ook nadat je contract is verlopen, gaan kijken voor een nieuw abonnement. Als je 1- of 2 jarig contract is verlopen, veranderd je contract in een maandcontract wat dus per maand opzegbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgende maand is de laatste maand van abonnement