Waar/bij wie kan ik een witte ipod touch 8/16gb vinden voor €100?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik bedoel een site waar je een goeie tweedehandsje kunt vinden voor die prijs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

iPod Touch 4G 8GB in het wit.

http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/witte-apple-ipod-touch-4g-met-8-gb-103926003.html?q=ipod+touch+wit

Hoogste bod 105,- euro.

"ik bied hierbij,mijn witte apple ipod touch aan hij heeft 8 GB geheugen en heeft geen krassen,verder functioneert die nog uitstekend,u krijgt er alles erbij,zoals oordopjes en oplaadkabel,ik krijgt hem in doos er zit nog 6 maanden garantie op,hij is 6 maanden oud,voor meer info mailen aub."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ligt eraan welke generatie je wilt. De nieuwste generatie is volgens mij 4 maar er komt een 5. De 4e generatie kan je niet krijgen voor €100 want dat is gewoon scam. Misschien kan je wel een oudere generatie opzoeken die wel €100 is. Die zijn volgens mij wel lastig om te vinden. Als ik jou was, zou ik gewoon doorsparen en wachten tot de 5e generatie uitkomt als hij (snel) uitkomt. Anders kan je de 4e generatie voor iets van €180 kopen.

Toegevoegd na 4 minuten:
De 5e generatie is al uit. Hij is €190 op deze site: http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/ipod-mp3/ipod/apple-ipod-touch-8-gb/C26_6F8_F2C_715893/?cm_mmc_o=7BBTkwjltB55bETCjCb5BpCF5Nj2nxxdoCjCb5Bpj2nxxdodn2CjCIvDo9N Als je de 4e generatie wilt moet je dat gewoon op google opzoeken met daarachter kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op wehkamp.nl staat toch echt 5G...