Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Binnenkort krijg ik een iphone kostte berichten sturen dan geld via whatsapp ?

Bij me abonnement neem ik 500 mb of 1 gb gaat het daar dan vanaf?

alvast bedankt
Noa.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
821

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Whats app kost geld berichte verzenden is gratis via wifi. Via 3 g is het afhankelijk van de omvang van het bericht. Schrijf je alleen hoi of maak je teksten van 150 woorden. Met foto? Zit wel verschil in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WA is gratis als het via WiFi loopt - bij je thuis of op je werk of gratis Hot Spots
- Onderweg gaat het van je bundel af maar dan zijn minimale Mb's
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Het gebruik van de app 'whatsapp' is gratis.
Echter, de app maakt gebruik van internet.
Je internetverbinding kan wel geld kosten.
In Nederland normaal gesproken gaat het van je MB verbruik af.
In het buitenland moet je vaak extra betalen voor internetten.
Maar in Nederland en het buitenland, als je wifi gebruikt, is dataverkeer (internetten) 'gratis'.
Met uitzondering: soms moet je betalen voor de wifi verbinding (bijv in hotels), maar vaak ook is het gratis (bijv bij die grote hamburger tent met die grote gele M).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik las dat Whatapp 2 euro per jaar wil gaan vragen voor de app.
Whatsapp gebruikt bijna geen datalimiet. Als je alleen whatsapp zou gebruiken met tekst dan is 20 MB datalimiet per maand voldoende. Het is onzin om wifi aan te sluiten voor whatsapp. Een overzicht van wat alles kost aan internet: http://www.simonlyabonnementmetinternet.nl/component/content/article/21-gemiddeld-internet-verbruik-in-een-sim-only-abonnement-met-internet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding