Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een Samsung Galaxy Txt kopen, kan ik gratis op internet (of met mijn Internetcode) Hoe doe ik dat, hoe kan ik dan mijn internet code in voeren?

Ik wil graag een samsung Galaxy Txt kopen. En dan wil ik whatsapp downloaden maar is dat gratis, kan ik dan gratis met m'n vrienden chatten, en kan ik dan zo gratis ook op internet, mijn vraag is kan ik wel gratis op internet?? Eigenlijk... Moet ik dan (met kpn) mijn wpa code (WiFi code) invoeren en is het dan gratis, of moet ik dan mijn internet code invoeren (Ten 1e hoe doe ik dat en ten 2e hoe kom ik daar achter) Dit is een beetje lang maar ik wil echt heel graag die mobiel om in contact te blijven met mijn vrienden via whatsapp en dan wel gratis want anders kost het me allemaal geld!!! Please help me!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
521

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hoe je het kan instellen weet ik niet maar als je een abbonement afsluit met internet kun je overal whatsappen tot je Mb is bereikt en als je die code invoert van KPN kun je thuis gratis op internet en verbruik je geen Mb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wifi is gratis, internet via je provider betaal je voor, dus zoveel mogelijk op wifi..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding