Hoe kom ik erachter hoeveel ik nog kan sms'en, voor ik die 1000 heb gehaald?

Ik heb een mobiel abonnement bij KPN (bel-sms 100 + onbeperkt (1000) sms'en). Hoe kom ik erachter hoeveel sms'jes ik heb verzonden deze maand? Als ik bel naar 1244, hoor ik alleen hoeveel euro ik nog overheb (basis-bundel) van de 100 sms'jes/minuten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dit zou mogelijk moeten zijn via kpn.nl. Je moet hiervoor wel geregistreerd zijn. Als je inlogt kun je zien wat je van je bundel nog overhebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie alleen staan: "verbruik boven bundel", dus evt. kosten aan over-verbruik..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk hier eens: > MijnKPN < 'mijn rekening' > 'details' > 'rapporten'