Mijn mobiel (SE Xperia Ray) zegt dat mijn geheugen op raakt. Maar als ik een app verwijder kan ik hem daarna niet meer installeren, Hoe kan dat?

Nadat ik de app verwijderd heb blijft er weinig geheugen staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je hebt twee verschillende geheugens een intern en een SD geheugen. je interngeheugen raakt vol en waarschijnlijk GB je een app verwijderd dat op je SD geheugen stond. En het downloaden gaat naar het interngeheugen. Kijk dus of je op je interngeheugen paps hebt staan die je nooit meer gebruikt en dus weg kunnen of dat je ze kunt verplaatsen naar je SD. Ga hier voor naar. Instelling>toepassingen> toepassingen beheer