Waarom breekt voicemailbericht plots af?

Sinds vanochtend kan ik mijn voicemail berichten van UPC
niet meer afluisteren,bij de melding wanneer voicemailbericht is ontvangen word de verbinding verbroken?
Nagevraagd bij de buren,daar werkt het normaal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

En de buren hebben ook UPC? Familie van mij heeft ook via UPC allerlei dingen gehad (telefoon, tv, etc.) en zij hadden er ook regelmatig problemen mee. Ik zou het gewoon even afwachten, en als het binnen een paar dagen niet opgelost is zal het hem misschien aan een kabeltje ofzo liggen, maar UPC is in ieder geval handig om te raadplegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja buren hebben ook UPC.
Kabeltje zal het niet al liggen denk ik,wat kan wel normaal bellen en gebeld worden.
Heb al zo'n 6 jaar telefoon,tv en internet van UPC en nooit problemen tot vanmiddag.
Upc is op het moment bezig met updaten van vanalles, ik kon deze week mijn tv guide ,mijn decoder niet gebruiken, heb 0900 1580 gebeld en dit was een bekend probleem. Ook internet lag er veel uit. Nu is alles gereset, bij UPC en doet alles het weer zoals het moet.
Misschien heeft jouw probleem ook wel te maken met de updates, waag er een telefoontje aan.