Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Helppp mijn telefoon wilt niet meer aan, ik heb 3 maanden geleden 1 van de laatste samsung star Gt-S5230 gekocht maar wilt helemaal niet meer aan?

ik heb 3 maanden geleden een samsung star gekocht ( GT-S5230. Ik heb mijn telefoon net uitgezet (1,5 uur geleden) en wilt niet meer aan ook al zit mijn telefoon aan de oplader, hoe krijg ik deze weer aan de praat? het is een prepaid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
696

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ga naar de winkel waar je hem hebt gekocht.
Zoek de bon op en misschien heb je nog garantie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb inderdaad even de winkel gebeld en om het zo te zeggen mijn telefoon is gewoon gecrasht. ik mag nu omdat ik garantie heb een nieuwe mobiel gaan uitzoeken tot de 300 euro voor excuus bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi toch
Kijk even of de accu er goed in zit. Heb dit zelf namelijk wel eens gehad en toen was er hetzelfde aan de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal de batterij eruit en de simkaart er uit en wacht 10 seconden en doe ze er dan weer in en probeer het nog een keer. Mocht die dan nog niet aangaan kan je er alsnog mee naar de telefoonzaak en de aankoopbon (garantiebon)....er kan nog garantie op zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding