bedankt maar hoe koop ik dan op een blackberry whatapp want als mijn proefperiode is verlopen hoe verleng ik dat dan op een blackberry?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

je hebt tocht een app waar je dingen mee kan downloaden? Daar zit ook whats app tussen en dan vast ook een betaalde versie. Die klik je aan en dan betaal je, volgens mij het handigst via visa, en dan heb je weer whats app! dus gewoon via je telefoon!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan whatsapp downloaden via blackberry app world.
Dat staat misschien al bij je menu.
Als het er niet staat kan je op het web en naar google gaan.
En typen 'bb app world downloaden'
Dan kom je bij een link en dan kan je het downloaden,
Als het gedownload is ga je naar zoeken en dan typ je ion whatsapp.
Als de proefperiode is afgelopen (duurt een jaar)
kan je via ideal betalen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of met pay pal betalen